Tiny Finger Point Hand With Heart IamYourDestiny -

Hejsan.

2012-05-01 | 14:41:50
Hehe det var ett tag sen jag uppdatera här på bloggen men så kan det bli när man har fullt upp me annat ;-P Men här kommer en redig uppdatering ;-)
Den 12/4 Vart jag inskriven på kvinnokliniken pga. havandeskapsförgiftning inte ett dugg kuligt, men bara gilla läget och ligga o ta det lungt :-) Fick ligga över helgen där , på måndagen den 16/4 fick jag en liten permition vilket var hur skönt som helst. Kom tillbaka till kvinnokliniken och på natten där mellan 16-17/4 gick vattnet, 3 veckor och 2 dagar förtidigt, direkt efter vattnet hade gott så kom värkarna men inte så jämt mellanrum, den 17/4 vid 9 tiden på morgonen fick jag åka ner till förlossningen och invänta värkarna och då äntligen fick gubben min komma och hålla mig sällskap fick lite och sova på med tanke på att jag inte hade sovit något på hela natten och behövde krafter :-) Men i alla fall tiden gick och gick och gick, kl 23.04 kickade våran älskade son ut :-D Han vägde 2055G och var 42cm Lång inte stor inte men ack så sööööt :-D Han hade lite problem med att hålla blodsockret uppe och vi vart inskrivna på Avd. 69 dagen efter förlossning och där fick vi ligga i en vecka och en dag innan han vart utskriven :-D
Här är han bara någon minut gammal <3
Här är man glad trots slangen i näsan, och det är en sond som hjälper honom och få i sig mat.
Iknät på Farmor :-D
Iknät på Farfar :-D
Men idag är hjärtegullet två veckor och väger 2580G :-D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback