Tiny Finger Point Hand With Heart IamYourDestiny -

5/5

2012-05-05 | 19:42:18
Jaa idag skulle det vart 5 dagar kvar tills vårat kärleksbarn skulle komma igentligen :-) Men inte gör väl det att han kom tidigare , pigg och kry och väldigt bestämd man :-P Och inte mycket sömn inte meen jag överlever :-D Just i detta nuet sitter jag och Alvin själva hemma medans pappa är och fixar bilen som verkligen behövs :-) Idag har jag varit med Elin till Barnshopen och kollat på massa barnkläder och diverse saker men vart inte inhandla något förutom en liten present till karl :-)
Presenten till karln :-D
Underbaraste <3

Kommentarer
Postat av: Petra-tvillingmamma

När föddes lillen?

Så söt och så liten:)

2012-05-08 11:11:26
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Petra-tvillingmamma

Jag kom in på bara det inlägget förut men nu fick jag fram hela din blogg.

Han var inte så stor när han föddes, men Gud så söt!

Skönt att ni inte behövde ligga inne så länge :)

2012-05-08 12:33:38
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback