Tiny Finger Point Hand With Heart IamYourDestiny -

Hej.

2012-02-07 | 13:55:20
Nu har jag gjort en ny header och den är på plats. vart bätte än den innan ^^.
Berättade ju igår att jag och gubben vart och kolla på en större lägenhet som vi verkligen vill ha, men så fick vi reda på idag att dom inte var intresserade av att byta :-/ Massor med trist.! Meen man får väl la söka vidare i lägenhets djungeln. Vill verkligen inte bo kvar på detta slum område :-/ Men men hoppas man får napp snart i alla fall :-D
I övrigt idag är det bra en aningen sliten som vanligt bara ^^ bäbisen lever rövare inne i min mage som vanligt :-D Och vad som händer av resterade dag har jag inte en aning om det återstår och se :-) Hur är det med er idag då?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback