Tiny Finger Point Hand With Heart IamYourDestiny -

Dagen..

2012-02-13 | 18:02:17
... Idag, har inte hänt så mycket idag inte. Har varit till barnmorskan, det såg någorlunda bra ut mitt blodtryck hade sjunkit till det normala, dock sammlar jag på mig en hel massa vatten och får inte äta nå salt eller kryddstartk mat :-( blää vilket suger för jag älskar kryddstark mat, sen så vart det något med äggvita i urinet med , men hon ringde upp igen och sa att hon hade tagit ett bättre test på det och det hade inte visat att det varit någon fara. Så får hoppas på att det inte är någon fara. Blir i alla fall att kissa i en kopp när man kommer dit och kolla för hon vart rädd att jag skulle få havandeskapförgiftning, vilket vi hoppas på att jag inte kommer få ^^ ska i alla fall köpa stödstrumpor som jag ska ha på mig HELA tiden fick jag strikta order om ^^
Men men i övrigt annars är det kanon bra med mig och bebisen.
Pusspuss

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback