Tiny Finger Point Hand With Heart IamYourDestiny -

Kväller/Natter

2011-08-04 | 00:59:28
Jaa då sitter man och väntar på att min underbara karl ska komma inklampandes från dörren :-) Har lekt lite med bloggen meeen inte riktigt sådära jätte nöjd ^^

Annars idag har jag inte gjort så mycket, var med faster till affären , vart en liten olycka med hunden hon är vakt åt, meen inget som är farligt just nu vad jag vet , tror det är lungt på den fronten, men vilka nedrands människor det finns här i välden då :-P

Jaa men nu ska jag stänga ner här och sen blir det sova massa :-D Men skriver en del och en del bilder kommer ut i morgon med :-)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: sara

riktigt snygg design gumman <3 har du gjort den själv? puss

2011-08-04 09:38:29
URL: http://sundutanh.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback